Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Dowiedz się więcej o: Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Zarządzanie nieruchomością polega na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwiej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomością. Są to również czynności zmierzające do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, jak i również do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość.
Obowiązki zarządcy nieruchomości składają się z czynności administrowania a rozszerzonych o realizację następujących zadań:

  1. Zawieranie, zmiany oraz rozwiązywanie umów w imieniu wspólnoty o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
  2. Zawieranie umów ubezpieczenia budynku
  3. Dysponowanie środkami finansowymi i regulowanie zobowiązań, dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy właścicieli nieruchomości. Właściciele sprawują pełną kontrolę nad środkami wydatkowanymi z rachunku bankowego.
  4. Reprezentacja ogółu właścicieli przed sądami i innymi instytucjami na mocy pełnomocnictwa.
  5. Windykacja przedsądowa opłat należnych od właścicieli lokali.
  6. Współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną w zakresie windykacji sądowej.
  7. Realizacja planów zarządzania nieruchomością.
  8. Analiza kosztów dotyczących nieruchomości oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych.
  9. Ustalanie i wprowadzanie zasad, procedur oraz regulaminów wspólnoty.
  10. Tworzenie i wdrażanie programu remontów i konserwacji zapobiegawczej dla nieruchomości.
  11. Opłacania podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnych, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali.
  12. Analiza ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
    • Przejęcie nieruchomości za protokołem zdawczo-odbiorczym w tym między innymi:
    • dokumentacji eksploatacyjnej budynku w tym książki obiektu,
    • decyzji urzędu o dopuszczeniu budynku do użytkowania,
    • aktualnych protokołów przeglądów technicznych,
    • ksiąg obiektu budowlanego, dokumentacji eksploatacyjnej,
    • dokumentacji finansowej,
    • innych dokumentów związanych z nieruchomością.

Co możesz teraz zrobić?

Powróć listy ofert lub skontaktuj się z nami

Poznaj naszą ofertę

Księgowość

Zarządca prowadzi dla Wspólnoty Mieszkaniowej obsługą księgową, prowadząc samodzielnie księgi rachunkowe Wspólnoty przy pomocy programu...

Utrzymanie stanu technicznego

W zakresie wykonywania wszelkich prac remontowych i konserwacyjnych, związanych z utrzymaniem stanu technicznego, przyjmuje się zasadę, że zarządca...

Konserwacja techniczna i awarie

Zarządca zapewnia pierwszą pomoc techniczną w przypadku występujących awarii. Zarządca zabezpiecza ekipę techniczną zapewniającą szybki czas reakcji...

Utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego

Obowiązkiem zarządcy jest zapewnienie pełnej obsługi pod względem zachowania czystości i porządku. Obowiązki te obejmują bieżące utrzymanie...

Najnowsze informacje

Już jesteśmy Online

Z radością ogłaszamy kolejny krok naprzód w usprawnianiu naszych usług dla Państwa wygody! Z przyjemnością informujemy, że właśnie uruchomiliśmy...

Zasady realizacji zlecenia

Zasady zarządzania nieruchomością zostaną określone w zawartej umowie cywilnoprawnej pomiędzy Wspólnotą a Zarządcą, określającej zakres obowiązków...
Masz pytania?

Jesteśmy do twojej dyspozycji