Zasady realizacji zlecenia

Dowiedz się więcej o: Zasady realizacji zlecenia

Zasady zarządzania nieruchomością zostaną określone w zawartej umowie cywilnoprawnej pomiędzy Wspólnotą a Zarządcą, określającej zakres obowiązków zarządcy – prowadzącego działalność gospodarczą – oraz wzajemne korelacje ze zleceniodawcą, to jest z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej/ Wspólnotą. Jako zasadę należy przyjąć, że podstawowym zakresem są obowiązki wynikające ze zwykłego zakresu zarządu tj. utrzymanie należytego stanu; technicznego, porządkowo – ­sanitarnego oraz zapewnienia bieżącej eksploatacji zarządzanej nieruchomości oraz zapewnienia prawidłowej obsługi finansowo – księgowej.

Jeżeli zainteresowała Państwa nasza oferta prosimy o kontakt w celu umówienia spotkania, na którym będziemy mogli doprecyzować szczegóły naszej współpracy oraz podpisać umowę o zarządzanie.

Poznaj naszą ofertę

Konserwacja techniczna i awarie

Zarządca zapewnia pierwszą pomoc techniczną w przypadku występujących awarii. Zarządca zabezpiecza ekipę techniczną zapewniającą szybki czas reakcji...

Księgowość

Zarządca prowadzi dla Wspólnoty Mieszkaniowej obsługą księgową, prowadząc samodzielnie księgi rachunkowe Wspólnoty przy pomocy programu...

Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Zarządzanie nieruchomością polega na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki...

Utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego

Obowiązkiem zarządcy jest zapewnienie pełnej obsługi pod względem zachowania czystości i porządku. Obowiązki te obejmują bieżące utrzymanie...

Utrzymanie stanu technicznego

W zakresie wykonywania wszelkich prac remontowych i konserwacyjnych, związanych z utrzymaniem stanu technicznego, przyjmuje się zasadę, że zarządca...

Najnowsze informacje

Już jesteśmy Online

Z radością ogłaszamy kolejny krok naprzód w usprawnianiu naszych usług dla Państwa wygody! Z przyjemnością informujemy, że właśnie uruchomiliśmy...
Masz pytania?

Jesteśmy do twojej dyspozycji