Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Dowiedz się więcej o: Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Zarządzanie nieruchomością polega na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwiej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomością. Są to również czynności zmierzające do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, jak i również do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość.
Obowiązki zarządcy nieruchomości składają się z czynności administrowania a rozszerzonych o realizację następujących zadań:

  1. Zawieranie, zmiany oraz rozwiązywanie umów w imieniu wspólnoty o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
  2. Zawieranie umów ubezpieczenia budynku
  3. Dysponowanie środkami finansowymi i regulowanie zobowiązań, dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy właścicieli nieruchomości. Właściciele sprawują pełną kontrolę nad środkami wydatkowanymi z rachunku bankowego.
  4. Reprezentacja ogółu właścicieli przed sądami i innymi instytucjami na mocy pełnomocnictwa.
  5. Windykacja przedsądowa opłat należnych od właścicieli lokali.
  6. Współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną w zakresie windykacji sądowej.
  7. Realizacja planów zarządzania nieruchomością.
  8. Analiza kosztów dotyczących nieruchomości oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych.
  9. Ustalanie i wprowadzanie zasad, procedur oraz regulaminów wspólnoty.
  10. Tworzenie i wdrażanie programu remontów i konserwacji zapobiegawczej dla nieruchomości.
  11. Opłacania podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnych, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali.
  12. Analiza ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
    • Przejęcie nieruchomości za protokołem zdawczo-odbiorczym w tym między innymi:
    • dokumentacji eksploatacyjnej budynku w tym książki obiektu,
    • decyzji urzędu o dopuszczeniu budynku do użytkowania,
    • aktualnych protokołów przeglądów technicznych,
    • ksiąg obiektu budowlanego, dokumentacji eksploatacyjnej,
    • dokumentacji finansowej,
    • innych dokumentów związanych z nieruchomością.

Co możesz teraz zrobić?

Powróć listy ofert lub skontaktuj się z nami

Poznaj naszą ofertę

Utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego

Obowiązkiem zarządcy jest zapewnienie pełnej obsługi pod względem zachowania czystości i porządku. Obowiązki te obejmują bieżące utrzymanie...

Utrzymanie stanu technicznego

W zakresie wykonywania wszelkich prac remontowych i konserwacyjnych, związanych z utrzymaniem stanu technicznego, przyjmuje się zasadę, że zarządca...

Konserwacja techniczna i awarie

Zarządca zapewnia pierwszą pomoc techniczną w przypadku występujących awarii. Zarządca zabezpiecza ekipę techniczną zapewniającą szybki czas reakcji...

Księgowość

Zarządca prowadzi dla Wspólnoty Mieszkaniowej obsługą księgową, prowadząc samodzielnie księgi rachunkowe Wspólnoty przy pomocy programu...

Najnowsze informacje

Zasady realizacji zlecenia

Zasady zarządzania nieruchomością zostaną określone w zawartej umowie cywilnoprawnej pomiędzy Wspólnotą a Zarządcą, określającej zakres obowiązków...

Już jesteśmy Online

Z radością ogłaszamy kolejny krok naprzód w usprawnianiu naszych usług dla Państwa wygody! Z przyjemnością informujemy, że właśnie uruchomiliśmy...
Masz pytania?

Jesteśmy do twojej dyspozycji